prostaatkankervrij.nl/ kan mijn reacties niet aan

prostaatkankervrij.nl/ kan mijn reacties niet aan.
De auteur is André. De achternaam kan ik op zijn site niet vinden. Een zoekprogramma leidt me naar een André en Simone, maar dat zijn waarschijnlijk heel andere mensen, ik zag een geboortedatum, daarnaast op bovenbedoelde site geen verwijzing naar die verjaardag rond 2 december. Mis dus.

Hoe krijg ik het nou voor elkaar om een reactie bij berichten van hem te geven? De laatste tijd ben ik zeer weinig op mijn wordpress, maar wie weet kom ik met plaatsing van deze post een eind op weg…

Hij heeft een aandoening die qua PSA-waarde aanvankelijk zeer veel op mijn situatie lijkt, vandaar natuurlijk grote interesse van mijn kant in zijn wedervaren.

3 Reacties op “prostaatkankervrij.nl/ kan mijn reacties niet aan

  1. Hallo Niek, helpen met het opsporen van de door jou gezocht kan ik niet maar ik wil je wel veel succes toewensen met het vinden van deze persoon en jij uiteraard veel sterkte! Lieve groet, Ann.

  2. Nog even Niek, ik heb even op die site gekeken, maar je kunt er een reactie plaatsen, misschien kom je zo aan het adres van André.

  3. Hallo Niek, hier maar even reageren hoe is het met je? Heb je de gezochte man nog gevonden? Jammer dat je niet veel meer op WordPress komt maar ik vond het heel erg leuk je weer eens bij mij te zien. Zelf doe ik ook niet veel aan blogs plaatsen maar dat komt wel weer. Ik hoop echt dat het redelijk goed met je gaat, lieve groet, Ann.

Geef een reactie

