Probeersel dat ik weer schrap. Jouw Reacties hierop schrap ik ook!

Dit lijkt niet echt leuk, dat is het ook niet.

3 Reacties op “Probeersel dat ik weer schrap. Jouw Reacties hierop schrap ik ook!

  1. Ja, wat zal ik hierop nou eens reageren. Dit is voldoende – groet – Niek

  2. Niek toch, een sombere bui? Schrap dit maar hoor maar ik wil je toch even heel zonnige dagen toewensen, het weekend zal volgens de berichten heerlijk zomers worden en dat schrappen we dus maar niet 😉
    Lieve groet, Ann.

  3. .
    Ann, je zet me willens en wetens (?) in een drievoudige spagaat:
    1. Jou schrappen. [De Reactie bedoel ik.]
    2. Zonnige dagen-wens schrappen [Fijn dat je het me wenst.]
    3. Somber? Romeins recht: wie zwijgt stemt toe (of zoiets). Nee zonnig op uitdaging van Australische borduurster om Comment [Photo! Stupid!] in een Comment Wall te zetten. Als het me echt niet lukt, dán word ik pas somber, niet eerder. Hah. Dat is het Probeersel.

    Voorts: ik ben gehuufd met een moeder van mijn jongste en morgen doen we gedrietjes uitgebreid lekker smikkelen in koekenzopie aan het water. Dus genieten. [Doen smikkelen: Brabantse variant van gaan smikkelen – we hebben een aantal wortels in Kets en omstreken.]

    Geniet Ann – warm gegroet – Niek

Geef een reactie

