Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald

Uitzonderlijk korte cursus over de eigenaardigheden van onze taal.
Ik heb wel heel veel tijd besteed aan het opsporen van de zogenaamde sticky Berichten. Terwijl ‘sticky’ toch ook uit de Engelse taal komt, was er echt niet tegenop te Googlen.
En dan gaat nu de radiostilte weer verder.

2 Reacties op “Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald

  1. IK ZOU HET OOK NIET WETEN NIEK..ZAL WEL EEN TERM ZIJN DIE BIJ WP HOORT..LIEFS CARO.

  2. Hallo Niek, je hebt geen e-mailadres achtergelaten, dus dan probeer ik het maar even zo. Als je overstapt naar wordpress kun je uit duizende schema’s kiezen. Ik heb gekozen voor het schema “Twenty Ten” en heb de link naar mijn gastenboek in de koppelingen gezet (kan in jouw schema ook). In je gastenboek mygb kun je een link maken “terug naar de website”. In de koppelingen heb ik ook een link gemaakt naar mijn fotoalbums die nog steeds op spaces.live staan. Mijn gastenboek werd nooit zo veel bezocht, maar nu helemaal niet meer denk ik. Gasten kunnen in wordpress namelijk meteen een reactie achterlaten op een bericht of een pagina. Succes!!

Geef een reactie

