Werken met een handleiding

.

Hi mensen

De eerste stappen onder leiding van de hand van de handleiding van WordPress Driven Church. Jawel, deze internetkerk vond ik bij zoeken op het web naar andere gebruikers van het thema Coraline.

Nou, de handleiding laat andere afbeeldingen zien, dus heb ik nu een beetje de inter-actieve manier gebruikt. A la WYSIWIG, mijn eigen bekijken gevolgd door gokkend handelen, Wat Ik Zie Doe Ik Zoals Het Me Uitkomt, oftewel WIZDIZHMU. Eerlijk gezegd valt het niet mee. Een WP-mens beloofde me min of meer dat ik één kolom zou kunnen gebruiken. Daar heb ik nog niets van gemerkt, edoch (prachtig toch, zo’n woord?) ik zie wel wat er van mijn provocaties komt. Schot in het duister: ik heb de “Widgets” voor de zijkolom leeggelaten. Ik heb elders al gezien dat ik reusachtig grote foto’s tot ver in de zijkolom kan laten lopen. NGIAM: niet geschoten is altijd mis.

Zal ik op mijn oude dag nog moeten veramerikaniseren ook, (waar denk je dat 1928 – een goed wijnjaar – voor staat!) en zal ik al die Anglo-Amerikaanse termen moeten leren begrijpen. Op m’n Hollandse klompen!

Wordt vervolgd.

Niek

.

Een Reactie op “Werken met een handleiding

  1. .

    Rustig maar, denk om je hart.
    Niek
    .

Geef een reactie

