Alle eendjes zwemmen in het water

Citaat

Alle eendjes zwemmen in het water
MAANDAG 23 JULI 2007

 
Jazeker, eentje is niet een eendje. Goed gezien!!
 
  

 

29 dagen lag ik in een lokaal ziekenhuis, daarna was ik een centimeter of 70 dikke darm lichter. Maandag vorige week kwam ik uit het hospitaal, ik kon niet wachten tot gisteren, zondag, om met alle eendjes van mijn wuveke in bad te poedelen. Zo zie je hier het resultaat.

 
Tot ziens maatjes.
 
 
 

5 december 2009. Waarom nou deze herhaling? Wel, ik vind mijn oudere blog “eendjes in het water” bovenaan mijn “Spaces” wat leuker staan. 

 

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

51 Reacties op “Alle eendjes zwemmen in het water

  1. <b>probeer vishaakjes<b>

  2. <b>probeer vishaakjes</b>

  3. [b]probeer teksthaakjes[b]

  4. [b]probeer teksthaakjes[/b]

  5. {b}probeer accoladehaakjes{/b}

  6. (b)probeer haakjes(b)

  7. (b)probeer haakjes(/b)

  8. [b] probeer teksthaakjes [/b]

  9. <b> probeer teksthaakjes </b>

  10. <b> probeer teksthaakjes </b>

  11. HALLO NIEK, HIER IS LOES IK LAS JE BIJ CARO IN DR GASTENBOEKENIK KOM JE WEL FF DE UITLEG GEVEN OVER DIKKE LETTERTJES, KEEJ?JE BEGINT MET \’N [B]HIER TEKST EN DAN AFSLUITEN MET[/B]IK HOOP DAT DIT ZICHTBAAR IS HIER IN JE COMMENTJE ANDERS DOE IK \’T WEL VIA HOTMAIL-BERICHTJE…HET GAAT HET ZELFDE ALS IN GASTENBOEKEN DES TIJDS… REMEBER?PS; JE DERDE POGING VAN BOVENAF IS DE GOEDE !!!DUS HET WERKT HELAAS N I E T HIER IN DEZE COMMENTJE ONDER JE BLOGJE, HELAAS…JAMMER JOH… GOOI \’T DAN MAAR IN GASTENBOEK JE DIKKE LETTERS, LOLLL…TOEDELOE(S)!

  12. [B] probeer teksthaakjes [/B]

  13. [b] probeer teksthaakjes

  14. HET KAN DUS MET \’N [B] [/B] OF \’N [b] [/b]alleen hier onder blogjes werkt dat niet…dan zal je in je aanpassen/bewerkmodes/ dan klik op/bij geavanceerd, kies daar bij letertype \’n dikke letter uit…meer kan ik ff niet doen om je hier te helpen, Niek!TOEDELOE(S)…

  15. [b]probeer teksthaakjes

  16. LOLLL… LEES FF NIEK!!! ;))

  17. WE ZITTEN NU SAMEN HIER TE KLOOIEN WHOEHAHAHHAAA…

  18. OKÉ JIJ WEER AAN DE BEURT, LOLLL…

  19. JAAAAAAAA… DEZE LETTERTYPE IS DIK EN DUIDELIJK NIEK!!! ;))

  20. gewoon – aangevinkt bij geavanceerd

  21. [b] na de avanceervink [/b]

  22. DAT ZEG IK… G A M M A… ;))

  23. NU GEEN HAAKJES MEER GEBRUIKEN NIEK, DAT WERKT NIET… HELAAS… JIJ NU DIKKE LETTERTYPE AL UITGEZOCHT…

  24. OM MIJ VERSE BERICHTJE TE LEZEN KLIK BOVENIN OP OPSCHOON GROENE PIJLTJE…

  25. VAN JE PC BALKJE…

  26. (IK LIG IN EEN DEUK!) LOLLL… NIEK IS WEER IN AKTIE, OLÉ OLE…

  27. Haha, het gaat om de geavanceerd-vink. Gesnopen. Liefs Pearl en Loes! Straks haal ik alle pogingen weer weg.Morgen weer verder – ik zie nu dat alle (ook oudere) Reacties nu vetter zijn. Toedeloe! xxx

  28. …EEJ NIEK VOEG JE MIJ FF TOE OP JE HOTMAIL?IK HEB JE VANAVOND \’N UITNODIGING NAAR JE HOTMAILADRES TOEGESTUURD…

  29. LA LEKKER ALLES STAAN NIEK, IS WEL LACHEN DIT!!! ;))

  30. DN ZET IK NU IN JE POËZIEALBUM/GASTENBOEK \’N LIEF PLAATJE VOOR JE NEER NIEK…TOEDELOE(S)! ;))

  31. het vorige was allemaal standaard, deze zou arial moeten zijn tabeh

  32. HAHAHAHAHAAAAAAA!!!! PRACHTIG OM TE LEZEN DIT ALLEMAAL!!!!..DOEI DOEI..

  33. standaard vet

  34. arial vet

  35. courier new vet

  36. times new roman vet

  37. tahoma vet

  38. verdana vet

  39. lucida handwriting vet

  40. segoe vet

  41. garamond vet

  42. standaard maar #000000 vet

  43. VET-GOED MAN…WHOEHAHAHAAA… ;))IS NÚ GOED TE LEZEN HOOR NIEK, LOLLL…

  44. normaal maar #000000 vet

  45. verd norm maar @000000 vet

  46. Zó, nu heb ik een lekkere grootte en de grootste van de lettertypes, voor oude(re) mannen, hier hou ik het voorlopig maar op. Wat een gedoe om uit te vogelen. Het is nu zo:Letter – Niet Standaard maar VerdanaLettergrootte: – Niet Standaard maar NormaalVan de letterkleur – Ietwat grijs/zwart heb ik zwartste zwart gemaaktEn ik heb aangevinkt: Vet

  47. Hi Pearl met Loes, Caro en ikzelf.Hartelijk bedankt voor e samenwerking. Als ik weer foto\’s hierop kan krijgen laat ik ook nog een beeld zien waarop probeersels in verschillende letters te zien zijn. Jullie zijn daar misschien niet benieuwd naar, daarnaast ikzelf wél.LiefsNiek

  48. FOTO\’S KUN JE IN JE BLOG KWIJT, MITS JE \’N SOORT FOTOBUCKET HEBT, DIE GEEFT JE GELIJK URL\’S WAARMEE JIJ JE FOTO HIER IN JE BLOG KAN NEERZETTEN… OF JE FOTOALBUM INVULLEN MET JE BEDOELDE FOETO\’S…MAAR DAT WEET JE TOCH NOG WEL?SUKSES!TOELOE(S)… ;))

  49. FOETO\’S… = FOTO\’S DUS!WHOEHAAAA… (FOUTJE BEDANKT!)

  50. De worldlingo-vertaling van de Chinese reactie is:Alles denkt de dingen over zorgvuldig alvorens te handelen, looppas te snel kunnen uitglijden is.Welkom ons het forum om een blik oh te hebben! http://iblog.idv.tw

  51. .
    Waar blijft de gravatar?
    .
    Ay! Die hing dus wel samen met de huidige naam, maar niet met de oude “Niek”. Tsja, we moeten het er maar mee doen.
    .