Wat betreft . . . . . “Wat betreft MSN Hotmail – Postvak IN” . . . . . van 19 september 2006

Citaat

MSN Hotmail – Postvak IN

 

Aanvulling door Niek:

 

14 nov.  2009

Kijk, zulke foute dingen gebeuren er nou als ik niet weet hoe ik “Wat betreft ….” moet hanteren, ik weet het nu nog niet.

 

Volgende aanvulling van Niek:

 

27 nov. 2009

Er kwamen de afgelopen weken raadselachtige reacties, een paar daarvan verdwenen na wat dagen: Via internet zie ik wat onderdeeltjes terug van wat jullie in mijn reacties hadden gezet. Het was dus duidelijk zo, kijk:

 

1.

katelijn smaggezegt:

ik graak nie meer in mij post vak van mij msn kan
eriemand mij helpen aub dank je

3 Nov.

 

2.

karin smaggezegt:

hallo

3 Nov.

 

3.

karin smaggezegt:

katelijn waarom typ je niets terug nu

3 Nov.

 

4.

karin heeft 18 november 2009 gereageerd op het weblogitem Wat betreft MSN Hotmail – Postvak IN van Niek [privacy] :

"ik heb een ander gsm nummer dan laat je mijn rust oke

 

maar je heb ook achter mijn gat geklapt tegen freddy en els ook dat vind ik niet mooi van u ik laat daar niet bij katelijn oke"

 

5.

karin smaggezegt:

katelijn ik vind het niet mooi van u dat je achter mijn gat klap tegen patje en waarom mag ik niet meer binnen bij pa dat komt door u maar zal niet lang duuren hoor zal verder achter kijken voor u oke

 

Niek ziet dus grote raadsels:

 

Dan ziet Niek ook nog

http://copainsdavant.linternaute.com/membre/2966591/1861230732/karine_smagghe/

is bij hem komen kijken….

Wie is dat dan weer?

____________________________________________________________________________________

Zodoende mijn (Niek’s) vraag:

WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL AAN HET DOEN?

WAT EEN RAADSELS ALLEMAAL, LEUK DAT IK TOCH NOG WAT STUKJES TERUG VOND.

MAAR HOE KREGEN JULLIE GEDAAN DAT JULLIE REACTIES BIJ MIJ KONDEN SCHRAPPEN?

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

6 Reacties op “Wat betreft . . . . . “Wat betreft MSN Hotmail – Postvak IN” . . . . . van 19 september 2006

  1. HallokesOngevraagd:Kijk eens ophttp://mobile.spaces.live.com/Zo is dat!

  2. Daar kijk ik regelmatig Niek..ik snap niks van het verdwijnen van reacties??..en de psoriavis space..mij iets te zwaar..fijne avond Niek!! liefs Caro.

  3. REAKTIES SCHRAPPEN KUN JE ZELF EN OOK DE AFZENDER VAN GESTUURDE BERICHTJES ONDER JE BLOG NIEK…ER STAAT ONDER DE KANT EN KLARE BERICHTJES DAN BIJV. 3 UUR | VERWIJDEREN.DIEGENE DIE STUKJE WEER WILT VERWIJDEREN DIE HIER GETYPT IS KAN DAT ZELF DOEN…BIJ JOU IS DIT SLECHT TE ZIEN,KIJK MAAR BIJ BIJV. MIJ BIJ BERICHTJES TOEVOEGEN ONDER BLOGJES…DAAR IS DAT BETER TE ZIEN!IK HOOP DAT DIT DUIDELIJK UITGELEGD IS?LIEVE GR. LOES/PEARL. ;))

  4. 1 minuut geleden | Verwijderen KIJK DIT STOND ONDER MIJN BERICHTJE HIERONDER! ;))EN NEE, IK LAAT \’T LEKKER STAAN, LOLLL…TOEDELOE(S)!

  5. Ha!Er staan 10 Reacties onder het originele item in september 2006Niet dat ik iets snap van het verdwijnen van Reacties. Een paar items in mijn Statistieken hebben me deze dagen wél geleerd dat je ook via mobieltjes op Spaces kan komen. En daarmee kan je dan een Reactie op Space verwijderen. Dat ik dit alles toch mag meemaken. Ik dank Bill Gates met opvolgers en vrienden voor deze ongelooflijke "Opportunities". Zij zullen helaas nooit weten – vanwege vertaalproblemen – dat ik een aanhanger ben van "JA, IK GRIJP MIJN KANSEN". Intussen word ik wel een beetje benauwd…, ik heb wel eens wat van Kafka gelezen, vandaar. Jullie weten vast wel dat deze wereldberoemde Tsjechische schrijvert een aantal situaties in zijn boeken beschreef hoe arme drommels angstaanjagend bekneld konden raken tussen mensen en systemen. Bij mij knelt alleen de broek – soms.