22 nov 2009 Tijdelijk een item om een reactie op te geven in HTML

Een eerste kennismaking met HTML is een bezoeking voor mij. Zo spannend! De ene na de andere sigaret, bwrrrg.
 
En wat is de alineagrootte die niets doet? Default zogezegd? We zullen zien waar het schip strandt.

Nu kan ik in ieder geval zien wat pijl links DIV pijl rechts doet. Het laatste intoetsen tussen de punt en de H was een E n t e r, maar die doet in html duidelijk niets. Haha, al doende leer ik.

In klaar schrift doet E n t e r wél wat: de cursor schiet twee regels verder. Kijk, dat zijn nog eens uitdagingen om te overwinnen.
wordt vervolgd
 
Nee dus: wordt niet vervolgd. Zelfs met een lijst HTML-codes erbij lukt het me niet de eerste beginnetjes te begrijpen. Het is mooi geweest!. Laten de automatische programma’s het maar doen.
Saluut!

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

2 Reacties op “22 nov 2009 Tijdelijk een item om een reactie op te geven in HTML

  1. Gheh gheh..ik heb er ook geen kaas van gegeten hoor Niek..html is voor mij pure abracadabra!!!..fijne avond verder..liefs Caro.

  2. STELT NIET VEEL VOOR DIE HTML NIEK, IS MEER VOOR SITES OP TE BOUWEN… VOOR BERICHTJES IS DIT NIET HAALBAAR…GROETJES VAN MIJ, TOEDELOE(S)… ;))