Alle eendjes zwemmen in het water

MAANDAG 23 JULI 2007

 
Jazeker, eentje is niet een eendje. Goed gezien!!
 
  
 

29 dagen lag ik in een lokaal ziekenhuis, daarna was ik een centimeter of 70 dikke darm lichter. Maandag vorige week kwam ik uit het hospitaal, ik kon niet wachten tot gisteren, zondag, om met alle eendjes van mijn wuveke in bad te poedelen. Zo zie je hier het resultaat.

 
Tot ziens maatjes.
 
 

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

5 Reacties op “Alle eendjes zwemmen in het water

  1.  
    O Lieve Niekske
     
    Degij zeit ok zonne raere. Maor toch nog niet gaor genoegend voor vught agge begrijpt waddik bedoel hihaho.
     
    Hugs van oewen Fien (jao, ik waar toch efkes op oewen spees. Van zoiets maok ik gebruik zunne!
     
     

  2. Hahahahahaaaaaaaaa!!!!!!! werelds Niek….je kan mij hier opvegen,hihihihihi….leuke foto!!!!! liefs Caro.
    PS:Doe je wel even rustig aan???….. 

  3. Fien je hebt toch goed tussen de plooien gedroogd… whoehahaahahahhhaaaa… schitterende foto, giere hiero hahahaa… da\’s al \’n vooruitgang dieje badkuip dan een teil voor de kachel zoals vroeger hé! Lachuh meisss…
     
    Ik mag hope dat alles naar wens verloopt zoals de beterschap?

  4. Whoehaaahahahahaaaaa….die Niek!!! nah..je ziet er skitturund uut tussen al die eendjes hoor..!!!
    hoop dat je herstel voorspoedig mag gaan en je je gauw weer \’helemaal de oude\’ mag voelen!!!
    hou je haaks mop!
    knufffkuzzz..Diaan.. 

  5. Hoi Niek en lief,
     
    Alles weer goed met je Niek?
    Jaa je ziet het goed, Marien is weer in de running..Voor hoelang weet ik niet, maar dacht ga gelijk van de gelegenheid gebruik maken om mijn \’oude\’ spacemaat eens weer op te zoeken!
    En dan kom ik op je space na een heeeeeele lange tijd en zie ik tot mijn grote schrik dat je in het ziekenhuis hebt gelegen…en nog wel 29 dagen lang…pfff Hoop dat alles weer een beetje naar behoren werkt?
    En wat zie ik nog meer??? JAAAAHOOOOR een prachtige foto van allemaal eendjes en een hele grote eend erbij hahahahhaha geweldige foto!
     
    Tot gauw!
    knuf voor lief kus voor jou!
    Liefs,
    Marina