Naastenliefde

Een Nederlandse soldaat komt al rennend op een kruispunt en ziet daar een non staan. Hij vraagt: "Zuster, mag ik mij even verbergen onder uw rok, ik leg het later wel uit." De non gaat enthousiast op het voorstel in.

Even later komen twee MP’s aangehold en vragen aan de non: "Is hier een soldaat voorbij gelopen?" Zij zegt ja en stuurt de MP’s de andere richting uit.

Nadat de MP’s verdwenen zijn kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt: "Bedankt zuster, ik wil namelijk niet naar Afghanistan toe." De non knikt begripvol.

Om verder de non nog een compliment te maken zegt hij: "Ik wil niet grof zijn zuster, maar gij hebt het mooiste paar benen dat ik ooit gezien heb." De non antwoordt: "Had je ook wat hoger gekeken, dan had jij de mooiste ballen van de wereld gezien. Ik wil namelijk ook niet naar Afghanistan."

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

8 Reacties op “Naastenliefde

  1. MWOEHAHAHAAA!!!!!!! lig dubbel,hieroo!!!!!..beregoeie mop,Niek!!!.Ik ben blij je te lezen,hier….was eerlijk gezegd best wel ongerust..je was zooo stil..ben dat niet gewend van jou…fijne avond verder!!! liefs Caro.

  2. WAS HET TOEVALLIG NIET BALK VAN ELLENDE MET EEN NONNEKLEED AAN?  ;))

  3. WOEHAHAHAHAHAHHAHAHAA hijs leukkkkk, mn vriendin gaat helaasss ook naar Afganistan, miss goeie tip voor dr? hahahha
     
    Groettieessss
    MArina

  4. GreenEarthNow

    Thanks so much for the kind words and thoughts.
    I just seem overwhelmed these days and have stopped woring on the Dome for a while.
    Sometimes it just seems like too big a project.
    Soon I will start again thanks to words like yours.
    Thanks again
    Ian

  5. Just saying hi

  6. hey Niek,thanks for telling me that. i was rather wondering why your special penchant for Singapore.anyway, i translated what you wrote here and haaha, still dont rightly understand the charity bit.p.s : for recognizing that im special. you must be special too 🙂

  7. gheheheheh…hijs leuk mops!!
     
    Hey ik vroeg me eigenlijk gewoon even af..hoe het met je is..het is verdomd stil rond jouw persoontje….
    een teken van leven…???!!
    Je ziet me niet vaak meer op space..maar denk wel aan je hoor..krasse knar..!!
    Wens jou en je wuveke al het goede toe en hoop dat het ondanks de stilte..toch goed met je gaat….
    Take Care & Take it Easy..
    Dikke knufffkuzzz..Diaan..

  8. Hee Niek, als je nog onder ons bent geef ff teken van leven… please?
    (Ik bedoel dus niet onder die nonnekleed hé…)
     
    Niek ik mis je!