Bijgewerkt blog van 26 oktober: “Lotgenoot-huurders zullen het wel snappen”

 

Citaat

Weblog

Een Reactie op “Bijgewerkt blog van 26 oktober: “Lotgenoot-huurders zullen het wel snappen”

  1. Heb even gelezen bij de links,Niek…1 was me al bekend,maar dat stuk over die man met het papier,dat hij aan jou gaf..het zet mij ook weer aan het denken..toen wij het op het nieuws zagen..zat ik compleet naar adem te happen…de angst.. de pijn van hen,die zijn overleden..èn het feit,dat dat k*twijf!!!!(sorry,maar niet heus) er zoooo makkelijk vanaf komt…ik heb er geen goed woord voor over…en zal ik je eens iets vertellen…al die schijnheiligheid over ..brandveilig..an me hoela…dat had véél eerder moeten gebeuren!!!!..bij Beer nu 2 afdelingen gesloten..alles wordt gecheckd..ahum,ahum…alle personeel moet nu ook ineens zooooo nodig een cursus volgen over Bedrijfs-Hulp-Verlening(B.H.V)..nah Beer is wachtcommandant van de bedrijfsbrandweer geweest..vroeger..hij vindt het een lachertje,zoals er mee omgegaan wordt..er moet(intern) véél meer gebeuren,om collega,s er op attent te maken!!!!(hij werkt in zo,n..Staatshotel)..de gebouwen zijn hopeloos verouderd,maar door alle bezuinigingen werd er gewoon niks mee gedaan en dan nu ineens zo,n aktie??? achterbaks zooooitje is het…
    Zo…ik ook even mijn gal kwijt,liefs Caro.
     
    PS:Nog een fijne avond,Niek.