Wat betreft Niek1928 – MSN Hotmail – Postvak IN

 

Citaat

MSN Hotmail – Postvak IN

 

Aanvulling door Niek:

 

14 nov.  2009

Kijk, zulke foute dingen gebeuren er nou als ik niet weet hoe ik “Wat betreft ….” moet hanteren, ik weet het nu nog niet.

 

Volgende aanvulling van Niek:

 

27 nov. 2009

Er kwamen de afgelopen weken raadselachtige reacties, een paar daarvan verdwenen na wat dagen: Via internet zie ik wat onderdeeltjes terug van wat jullie in mijn reacties hadden gezet. Het was dus duidelijk zo, kijk:

 

1.

katelijn smaggezegt:

ik graak nie meer in mij post vak van mij msn kan
eriemand mij helpen aub dank je

3 Nov.

 

2.

karin smaggezegt:

hallo

3 Nov.

 

3.

karin smaggezegt:

katelijn waarom typ je niets terug nu

3 Nov.

 

4.

karin heeft 18 november 2009 gereageerd op het weblogitem Wat betreft MSN Hotmail – Postvak IN van Niek Mooijaart :

"ik heb een ander gsm nummer dan laat je mijn rust oke

 

maar je heb ook achter mijn gat geklapt tegen freddy en els ook dat vind ik niet mooi van u ik laat daar niet bij katelijn oke"

 

5.

karin smaggezegt:

katelijn ik vind het niet mooi van u dat je achter mijn gat klap tegen patje en waarom mag ik niet meer binnen bij pa dat komt door u maar zal niet lang duuren hoor zal verder achter kijken voor u oke

 

Niek ziet dus grote raadsels:

 

Dan ziet Niek ook nog

http://copainsdavant.linternaute.com/membre/2966591/1861230732/karine_smagghe/

is bij hem komen kijken….

Wie is dat dan weer?

_________________________________________________________________________________________________

Zodoende mijn (Niek’s) vraag: WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL AAN HET DOEN?

 

WAT EEN RAADSELS ALLEMAAL, LEUK DAT IK TOCH NOG WAT STUKJES TERUG VOND.

MAAR HOE KREGEN JULLIE GEDAAN DAT JULLIE REACTIES BIJ MIJ KONDEN SCHRAPPEN?

—————————————————————————————-

o

11 Reacties op “Wat betreft Niek1928 – MSN Hotmail – Postvak IN

  1. Hihihihihihihi…..jij bent toch ook wel tikkeltje gestoord hoor,gheh gheh…kom ik in mijn eigenste postvak…is dit een stille hint???????????…
    Fijn om weer iets te lezen van je,Niek…vond je errug stilletjes…liefs Caro.

  2. "Door een interne fout kan niet worden voldaan aan uw verzoek"…"Probeer het later opnieuw"…..niks eigen postvak…gheheh!
     
    Enneh..Jouw bemoeienis…is ALTIJD WELKOM!!…het gaat goed…thnx!
    Wens jou en je geliefde een heel mooi weekend toe!!
    Dikke KnufffKuzzz..Diaan..

  3. Je mag altijd een berichtje versturen hoor whahahaha…
    ik zal um gaarne lezen en be-antwoorden!   ;)))
     
    Groetjes en knufkuzzz…

  4. GreenEarthNow

    Thanks for visiting and enjoying your vist!
    It\’s always nice to have someone enjoy what ones up to.
    I\’m not a builder so I have to read a lot as I go along.
    I think it\’s a good job but there is just so much to do
    that sometimes I get overwhelled.
    Ian

  5. Hey hey,Niek…had mooi plaatje voor in poessiealbum..maar je gb is aan het verhuizen,zeggen ze..duurt alleen iets langer dan gedacht,pffffff….maak je geen zorgen…gebeurt bij de andere gbtjes ook,die werkzaamheden,liefs Caro.

  6. Hallo lieve Niek!!.Ben jij bij mij op de space geweest???..Ik zag n.l. jouw link in mijn statistieken!!!!.Dikke kussss,Caro.

  7. annier 7 wil in postvak

  8. wow ben er al lang nie opgeweest

  9. ik graak nie meer in mij post vak van mij msn kaneriemand mij helpen aub dank je

  10. Ik snap er nix van. Hier stonden toch nog meer leuke reacties? Vaag herinner ik me: Wat zinnetjes van Katelijn aan Karin….Zijn dan toch de wonderen de wereld niet uit? Of hoe?

  11. Hi there, just wanted to say, I liked this blog post. It was inspiring.
    Keep on posting!