SERIE – Niet goed geïntegreerde Nederlanders – 1

Sommige Nederlanders moeten naar mijn smaak een integratiecursus volgen. De inwoners van ons landje dienen een goed inzicht en een goed gedrag te vertonen als het gaat om Normen en Waarden. Personen met een voorbeeldfunctie uit de aard van de zaak een uitmuntend inzicht en een uitmuntend gedrag. Wat leren wij in onze integratiecursus? Een minister komt er straffeloos van af, hij blijft in het kabinet, hij maakte een excuus, hij hoeft niet uitgezet te worden, hij hoeft niet angstig . om zich heen te kijken op die boot in Rotterdam.

 

                                             

060322 Gereed om te kotsen – Nederlander rijp voor integratiecursus

 

_________________________________________________________________________________
update 15 apr 2006:
Een niet zo nette suggestie [(of verlekkerd?)] weggehaald/Niek

3 Reacties op “SERIE – Niet goed geïntegreerde Nederlanders – 1

  1. Ben het helemaal met je eens Niek!!!.Die lui smijten met ons geld,maken fouten van heb ik jou daar en ga zo maar door!!!.En jouw voorbeeld…..opzouten die vent!!!.
    Fijn weekend!!!,liefs,Caro.

  2. ja zo er velen die dat nodig hebben,en alles maar afschuiven op de allochtonen?
    zo vaak zeg ik ,kijk eens in de spiegel en vraag jezelf af wie ben ik? wat doe ik? wat kan ik?
    enz nee nederland vertroebeld behoorlijk,messen trekkerij en behoorlijk doorgedraaid
    tijd voor ander kabinet
    1 die wat verder kijkt dan alleen in zijn eigen portomonee
     
     

  3. ♥Edi-1966♥

    Heey Niek,
     
    Ik heb jou groen licht gegeven en je kan mijn space weer bekijken!
    Ik heb mijn toen space gesloten voor \’zwartkijkers\’ want die jatten als raven en linken als de besten, en dat was ik gewoon een beetje zat.
    Space loopt ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaag sinds de renovatie en er schijnt er nog 1 aan te komen.
    En mijn space staat ff in de ijskast, want ik ben op dit moment veel met mijn weblog bezig, kan je ook eventueel bekijken als je dat leuk vind http://www.edi1966.web-log.nl
     
    Groetjuhs van Edi..