Poke Fun At New Chain Text – De Draak Steken met Nieuwe Ketting Teksten – 嘲笑在新链文本

Poke Fun At New Chain Text – Only intended for old wise people of 80 and older.

I am Amazing!! Happiness keeps Me Sweet, Trials keep Me Strong, Sorrows keep Me Human, Failures keep Me Humble, Success keeps Me Glowing, The Great Keeper keeps Me Going! Love keeps Me Alive. Hope keeps Me Running For the Pot of Gold. Faiths keep Me on Roadmaps to Heaven.  Believe Me, I am So Special!

Every Day is ” online Buddy Day “.

I Send This To Online Friends That Read My Blog – Mostly Me, Because I’m One Of Them – And Check in My Statistics How Many Could Read It Today. (Singing: “Only méééééhééééhéé…”)

I’ll Never Walk Alone. I’m Glad I Have a Friend Like Me. Makes Life Truly Special for Us All.

Yours Niek


– Getranslateerd naar Moeders Taal: –

De Pret van de por bij de Nieuwe Teksten van de Ketting  –  Alleen bestemd voor oude wijze mensen van 80 en ouder.

Ik verbaas!! Het geluk houdt me Snoepje :lol, De Proeven houden me Sterk, Het verdriet houdt me Mens, De mislukkingen houden me Bescheiden, Het succes houdt me gloeiend, De Grote Bewaarder houdt me draaiend! De liefde houdt me Levend. De hoop houdt me lopend voor de Pot van Goud. Faiths houdt me op Roadmaps aan Hemel.  Geloof me, Ik ben zo Speciaal!

Elke Dag is de “Online Dag van de Vriend”.

Ik Verzend Dit Naar Online Vrienden die Mijn Blog – meestal me lezen, Omdat ik Eén van hen – en Controle in Mijn Statistieken ben Hoeveel
Het Konden vandaag lezen. (Zingend: “Slechts méééééhééééhéé…”)

Ik zal nooit alleen lopen. Ik ben Blij ik een Vriend als me heb. Maakt het Leven echt voor ons Speciaal allen.
Van u Niek

– Gecorrigeerd na vertaling naar Moeders Taal: –

De Draak Steken met Nieuwe Ketting Teksten – Alleen bestemd voor oude wijze mensen van 80 en ouder.

Ik ben Verbazingwekkend!! Geluk Laat Me Mezelf Te Vriend Houden, Beproevingen houden Me Sterk, Verdriet houdt Me Menselijk, Mislukkingen houden Me Bescheiden, Het succes houdt Me Geestdriftig, De Grote Bewaarder houdt Me Aan de Gang! Liefde houdt Me Levend. Hoop laat Me Volhouden bij Mijn Wedloop naar de Pot van Goud. Religies houden Me Op De Wegen Naar de Hemel.  Geloof Me, Ik ben Ontzettend Bijzonderl!

Elke Dag is de “Online Dag van de Vriend”.

Ik Verzend dit naar Online Vrienden Die Mijn Blog Lezen – Meestal Ik Zelf, Omdat Ik Eén van hen ben – en Controleer in Mijn Statistieken Hoeveel Van Hen Het Vandaag Hebben Kunnen Lezen. (Zingend: “Alleen Ikke” = “Only méééééhééééhéé…”)

Ik Zal Nooit Alleen Lopen. Ik ben Blij Dat Ik een Vriend Van Me Zelf Ben. Zo’n Vriend Maakt het Leven Echt Bijzonder Voor Ons Allen .

Van Uw Niek


– 翻译对汉语被简化:-

嘲笑在新链文本- 只打算供老明智的人的80 使用和更旧。

我是令人惊讶的!! 幸福保留我甜点, 试验保持我坚强, 哀痛保留我人, 失败保持我谦逊, 成功继续我发光, 了不起的老板维持下去我! 爱保持我活。 希望继续我运行为罐金子。 信念保留我在路线图对天堂。  相信我, 我是很特别的!
每天”网上伙计天”。
 
我送这到读我的互联网日志- 主要我, 的网上朋友 由于我是他们的当中一个- 并且报到我的统计多少能今天读它。 (唱歌: “只我我我我我…”)

我单独从未将走。 我是高兴的我有一个朋友象我。 牌子生活真实地特别为我们全部。

你的Niek
 

 

7 Reacties op “Poke Fun At New Chain Text – De Draak Steken met Nieuwe Ketting Teksten – 嘲笑在新链文本

  1. Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!,heerlijk logje Niek!!!!!!!!!.Ik wens je een heel fijn weekend!!!,liefs,Caro.

  2. Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!,heerlijk logje Niek!!!!!!!!!.Ik wens je een heel fijn weekend!!!,liefs,Caro.

  3. Weetje Niek met dit soort geintjes isset nogsteeds moeilijk een dader aan te wijzen!Misschien was de opgeslotene die verbrand zijn, niet goed na-gekeken en hadden ze iets om wat in de fik te steken?Blijft moeilijk!En wat doe je als er iedereen te gelijk los worden gelaten?Denk dat je dan meteen gelyncht wordt hoor…Maar idd. 3 man personeel WAS te WEINIG!Verdomd moeilijk alles op een rijtjke te zetten!Liefzzz Niek en knufkuzzz…

  4. sorrie me vorige tekst hoorde bij die RAMP!

  5. hi niek .. how r u buddy hope u well kooolpost thnx for it .. well all those questions uasked me im workin on it i just need sumtime to answer it il soon complete the report and post it InshahAllah … hope u pardon me for the delay once i publish it ill b back and inform u abt it ,, ok u take care God bles u and .. yess doo pass by ull like thne poem i put up for eid:)

  6. Hey hey mops,Heeeel gauw fkezzz ….want ik móet nu echt gaan koken…..!!!…ghahahahahahahahahaDikke Dikke Zoen voor jou..!! Dank je wel voor je lieve bericht!!!!!Ik kom gauw weer eens bij je lezen lieverd..!!Mooie avond gewenst!!!KnufffKuzzz..Diaan..

  7. *trots*Loopt mee hoor *knipoog*Marina