LIJST VAN MIJN BLOGITEMPJES

 

LIJST VAN MIJN BLOGITEMPJES

06 september
– Niek mag je wel

02 september
– Heaven: You can take your best friend with you, the pet even is allowed to drink! In Hell:
 . . . Only you are welcome.

01 september
– Got an E-mail with subject" FW: Just an explanation.. forwarded jokes ! "

25 augustus
– Come to really see your sorrow my friend

21 juli
– Leuke mop die oude marinemaat Jo van Otterloo me stuurde

17 juli
– En dan hou je je bek dicht!

14 juli
– Tour de France 13 juli 2005

13 juli
– Voor de gelovigen onder ons iets simpels, bijna niet spannend genoeg om van
 . . . wakker te liggen. Maar toch!

09 juli
– Eerlijk

04 juli
– Galmende Kreten in de Verlaten Vallei

27 juni
– En dan ben ik even verbaasd

01-31 mei
– geen items, dan die van 04 mei op /endee-em/:

[ongenoemd: 04 mei:]
– ‘Wat zie je dan verderop man? <Ruimte!> Bewogen ervaring beleven. (…)’
 . . . [feitelijk link naar 04 mei Dodenherdenking, leeft ook bij mij. Op /endee-em/]

24 april
– [start van] G A S T E N B O E K in blogs diepst verscholen grot. – 24 april 9362
 . . . (animistiabele kalender) … H E L E M A A L …O N D E R O E N …A A N

14 april
– Blijheid luchten

06 april
– Niet voor blontjes misschien, ik dacht dat het hier wel kon!
 
05 april
– Mô

01 april
– Als ik god was – Hierin toevoegsels 2 april (onvermeld)  en 13 april
– GEEN TIJD MAN?
 
22 maart
– Denk es lekker door!
– Reisje langs Daytona Beach 1978

18 maart
– Kipling? East is East and West is West  

16 maart
– DNA, da vinci code, ‘bloedlijnen’ en abracadabra
– MIDDEN OOSTEN MAN

15 maart
– Tijd-diefstal ? Tijdverdrijf ? Hoofddoekjes – Euehm ?

07 maart
– Testing 1 2 3 4 5

05 maart
– Mooi vogeltje gezien?
– Is SASH de schuldige aan mijn tekort aan tijd?
– Veel te druk voor space

23 februari
– Grote foto? Waar blijftie dan? 
– Kan een foto ook gewoon in de tekst hiero? – 18 mrt 05 update
– Hoe kopie vanuit Kladblok op weblogitem maken query

16 februari
– Avonturen bij de vleet

15 februari 
– Voorbeeld van Mijn Space zorgt voor de volle laag van iteminhouden
– Er kan nog mééééééééééééér
 
12 februari
– Wat betreft alle begin en zo
 
08 februari
– Zoeken naar gebruikt woord
– Zwarte inkt is bijna leeg, ’n in Canon én in HP. Wat nu?
– O wat een harde werker, wat helpitems in paint gezet!

07 februari
– START ANDERS: Onder tab Weblog klik op ‘add entry’
– Luis op een teerton
– START: Onder de tab Weblog klikken op ‘Weblog item"
 
03 februari
– Van geen concept bewust, was van 10.26
– En dat was dus ook een concept, deze was 10:31
– alle begin en zo

[einde van lijst]

3 Reacties op “LIJST VAN MIJN BLOGITEMPJES

  1. Hi NiekSalaamI am so sorryI am busy now for schoolbut You My friend All The Timeyou understanding me.

  2. Hi Niek, how are you doing Sir. Well I am stopping by to tell you to enjoy the weekend what ever you are planning to do. Again, thank you for the translation. I like when you speak alot hehe.

  3. Druk baasje hé…hahahahha…Doeggiesssssssssssssssknufkuzzz!