Leuke mop die oude marinemaat Jo van Otterloo me stuurde

 
Heaven…
 
Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het ziekenhuis.
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen.
Ze ziet God en vraagt: "Is mijn uur gekomen?" 
God antwoordt: "Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8 dagen tegoed"
Bij het ontwaken uit de verdoving besluit ze een facelift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren…  Kortom: "The Works"
Nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het ziekenhuis en
wordt bij het oversteken van de straat gegrepen door een ambulance.
 
Dood.
 
In de hemel aangekomen vraagt ze aan God:
"Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me omver
laten rijden door die ambulance?"
Zegt God:
"Meid, ik had je helemaal niet herkend!!!!"
 
  !
25 Reacties op “Leuke mop die oude marinemaat Jo van Otterloo me stuurde

  1. Hahahhahahahhaaaaaaa kan gebeuren he…een goeie hahahahaaazo heb ik er ook eentje komtie…loopt een man over straat en ziet een touw hangen…nieuwsgierig als hij is..kijkt omhoog, goh lang touw, rijkt tot in de wolken, hmmm denkt de man waar zou dat touw heen gaan?..IK klim erin en zie wel waar ik terecht kom.Dus zo gezegd zo gedaan. De man klimt in het touw en klimt en klimt tot heelemaal in de wolken….hij eindigd bij Petrus …ja hoor de Hemelpoort…Goh zegt Petrus U hier? Het is uw tijd nog helemaal niet hoor…Nee zegt de Man, maar er hing een touw beneden op aarde en was zooo nieuwsgierig dat ik erin ben geklommen en kwam bij U uit. No zegt Petrus das ookwat zeg, maar wat wilt u nou eigenlijk?…Nouja zegt de man, Ben hier nou toch,…Mag ik niet even een kijkje in de Hemel nemen?…Achh wat maakt het ook uit zegt Petrus u bent al zover..toe dan maar…De Hemelpoort gaat open en de man loopt naar binnen…WACHT roept Petrus hem nog na..Wel om 5uur terug zijn hoor, want anders gaat het touw omhoog en kunt u niet meer terug naar de aarde…is goed zegt de man…ECHT OM 5 UUR TERUG ZIJN HOOR ER IS GEEN WEG TERUG ANDERSS.roept Petrus ongerust…..neehee komt goed zegt de man…hij komt de Hemel binnen en het is er werkelijk prachtig vind hij..weeldige dames, prachtige stranden, heerlijk zonnetje gewoon beeldig, echte tja HEMELS…4 uur, 5 uur..OOPS 6uur hij schrikt op uit het hemelse en denkt ships ik had een uur geleden al terug moeten zijn…hm rennend naar Petrus..hijgend komt hij weer bij de Hemelpoort aan en ziet Petrus staan. TE LAAT, HAd het wel gedacht zegt Petrus bedenkelijk…Tja sorry zegt de man, vodn het zooo prachtig daarbinnen, was de tijd vergeten….Tja wat nu? Petrus zegt: het touw is allang weer opgehaald er is echt GEEN weg terug meneer….SH|IT denkt ie…echt niet? smekend vraagt ie of er echt geen mogelijkheid is om terug naar aarde te keren, want zijn werk op aarde is nog lang niet gedaan vind ie…zn vrouw, kinderen, werk, thja..hij had het nog wel naar zn zin…nouja, goed dan voor deze keer…zegt Petrus..ik zou je nog in een spin kunnen veranderen dan kun je een spinrag uit je achterste weven en zo naar beneden gaan en als je dan weer terug op aarde bent, verander je vanzelf weer in een mens, maar je weet dan niks meer van de Hemel…bedenkelijk en aarzelend geeft de man toe…wat moest ie anders?…dus zo gezegd zo gedaan…POEF hij veranderd in een spin en gaat aan de spinrag naar beneden…..tot hij zo\’n dertig meter in de lucht hangt…verhipt het spinrag is op….help wat nu? hmpfff hij perst er nog een metertje of vijf uit…jaa hoeraaa…het lukt…maarja 25 meter boven de grond is nogal wat…duss hmmmpppffff nog vijf meter joepieee het lukt…hmmmpppffff…tot ie zn vrouw hoort roepen….hij wordt wakker…..KAREL KARELLL WAKKER WORDEN je schijt het hele bed onder….Heb drie weekjes vakantie, Niek..dus wou je ff een groet toewerpen en een kus voor jou en je lief…groetjesssMarina

  2. ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥♥ღ★ hehe it\’s me again I liked that thing about law to forbidden Dutch people to try am here while I have 2 study ewwwwwwish me luck c ya oppppps I mean chatt ya hehe (\\/)(0.o)(><) Hope!♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥ღ★ ♥♥ღ★

  3. LICHTPUNTJE

    DUBBELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL…. hahahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaa…En zo goeie hebbe nognie gehad tralalalalalala…In mijn bloggies ook lache kom maar loere!Liefzzz en kuzzz…

  4. dankeschönecken vor dei kommentarecken bij mijn space. schöne blömjes on dei fotos! grussjes!

  5. Danke für deinen Besuch.Biyie ist chinesisch und heisst Graduation. Schade, dass ich dein Blog nicht 100% verstehe.

  6. lernst du deutsch?

  7. Hey that\’s really cool 😉 hehe good job 😉 & best wishes 4 u too thank u alot talk 2 u latertcHope!

  8. ♥Edi-1966♥

    Hoi hoi Niek,Weer een te gekke mop hoor, ik durf het bijna niet te vragen…….Groetjuhs van Edi..

  9. Heeeyaeee that\’s soooooo cool=kewel u know slang rocks hehe …. good for u. whenever I read ur comments I\’ve got a big smile so I have to thank u too :)… emmm what\’s new? My Mama here with me in Jordan u know I\’m orginally from Palestine just studying here in Jordan, & the othe surprise I\’ve got just now my friend from Australia whom I didn\’t see for 5 years is coming tomorrow too. I\’m soo excited, tell me who cares about projects now :P.Keep the good job up!*Hugies*Hope!

  10. Abdulhameed

    nice SpaceGood Luck All TimeWelcome in my Space any Time you Want .

  11. ♥ღHold your head high, stick your chest out. You can make it. It gets dark sometimes, but morning comes. Keep hope alive.♥ღHope!

  12. Naar Hiba deed ik het volgende: [Gewoon even kijken hoe het uitwerkt….!], maar verbeterde wel wat en vulde aan, en veranderde volgorde. De basis was in ieder geval:Ha He Hi Ho hééé this is short for Hope! Hu Hy. On my age I get more associations with very old times, when they learned me a song: H with an a – Ha, H with an e – He etcetera with all vowels. The \’y\’ I added because I like to see that as a vowel as well. So, again – in Dutch. I\’ll translate it with translator. I saw I better can make short lines than.Ha Hiba,Dank je voor je reactie.Ja, het is donker.Nu is het nacht.De ochtend zal zeker komen.Natuurlijk hou ik hoop.Ik wil minder doen.Minder op space.Werken op space kost veel tijd.Ik kom tijd tekort.Ik weet niet hoe ik het ga doen. [———> Deze regel kwam in zijn tegendeel: \’niet\’ viel helemaal weg….]Maar hoop doet leven.Ik ga studeren op je blogitem van 5-8-2005.Ik vind dat item mooi.Ik bedoel "What is love".Plezier op zondag. Groeten en accolade van NiekBij hiba is te zien hoe het uitpakte.Fun! [At this moment: My way of having fun, that is…]

  13. To all it may belong: Translator, for free! for free use! En zeker alle Belgen weten het: Dan is een Hollander blij blij blij: Voor niks, zonder kosten te gebruiken! Zoek er ook een, je kan zelfs met Chinezen spacen, op z\’n minst in geebee. Doei!

  14. (¯`v´¯) `·.¸.·´ ѕρяєα∂ιиg тнє ℓσνє ∂αу(¯`v´¯) `·.¸.·´

  15. Hi there Niek.Your english is great and thank you so much for your comment on my space. I truely appreciate it You are right, I do sometimes feel a little hope. But as soon as I feel that, the sea of doubt comes a long and sweeps all hope, the little glimmer I have away. My sadness is a lifeline for me, without that I would sink. And I have learnt that my darkness is not ugly, I have learnt that darkness too can be beautiful, sometimes even more lovely than light. For darkness had its own light. Is the moon not the sun of the night, yet she shall not burn you. So I have been twirling inmy darkness and loving it. Maybe one day, when you feel a little dark, you can come twirl with everyone who twirls in the dark:) With love, Yolanda

  16. GreenEarthNow

    Is it asking way too much for a translation? Your comments are truly insightful. Yes I took it from a religious plack on my wall. It seemed right but needed to be refitted to work better at the time.

  17. Abdulhameed

    thankyou NiekI am sorry to delay the answerI read your story (( nice ))but I Have questions for youYou Like the travel ?How many countrys who you go it ?You Like Indonesian ? You Like the islam religion ?I Like all people in Indonesian .in The endYou Welcome you friend to mythankyou again

  18. I did not delete the comment, why did you think I would. My darkness believe me is no game. You can only judge because you dont see my heart from the inside, for if you did, you would know what it is. Only judge when you have walked a mile in my shoes:) I choose to be dark, for I want to be dark. I choose not to be in the light, for now. Another time I might feel different. But for now, I have the moonlight to be my guide:) I am sure I will get over this, but for now, I give myself time to grieve:) I hope you can understand. Thank you so much for your prayers for my mother, its much appreciated. Keep on blogging;) your english is almost 100%:)

  19. GreenEarthNow

    Slow this down."I" have one on "My wall" about "God".I changed it when I wrote.Translation of your Blog. (on your site)Not of "Footprints" (on wall)You have great INSIGHT.You saw so much and were on target … so quickly!Later …Enjoy!

  20. hello

  21. Die vertalingen toch: zouden de simplified Chinese karakters hierop bewaard blijven? Zo meteen zien we het.Titel van space van /juhuali/…..甜蜜的心酸…..=…..Gelukkig droevig gevoel.Op blogvenster bij foto:Naam:…..菊……………花…………… = Chrysant……………Chrysant……BloemIn profielvensterNaam:…..菊……………花……………李….. ……………Chrysant……Bloem……….Li甜 = Zoet蜜 = Honing的 = [vertaling weigert, geeft -blank-]心 = Hart酸 = ZuurEn als zin is dat: Gelukkig droevig gevoelNiek vertaalt niet. Nederland = 荷兰 Boeiend hoor. Gepubliceerd door niek zelf (http://spaces.msn.com/members/niek1928/) – 12 augustus 3:45

  22. Hi Niek, ekt verstaanen niet veel Nederlands, Maar kan dit lesen. Ek is Suid-Afrikaans. Dat is makkelijker vir Suid-Afrikaners:). Thank you so much for your words. I am truelly sorry for your loss and my heart bleeds with yours. May God richly Bless you and your women. Thank you for visting again and you are welcome to do so anytime:) Enjoy the weekend

  23. thank you for translating of myblog name,it\’s wonderful and interesting!

  24. Thanks for the visit;)

  25. I love when you comment on my space, your comments are always insiteful. Thank you for letting me in on that part of your life. Let me tell you how i felt reading that. I felt like I wanted to take the burden away from you and your family and make it mine. I dont know why these things happen to us. I only can thank you for sharing that part with me. You will be in a special prayer I will be praying:)You and your family