Galmende Kreten in de Verlaten Vallei

Mop die wel kan, geloof ik.
 
Jo van Otterloo, die ooit in Indonesië op een zelfde schip heeft gezeten als ik…, hoewel, hij loste mij af, ik ging naar Djakarta, en hij naar Nederland, dus onze enige gemeenschappelijke band was dat we allebei in 1951 op de mijnenveger "Abraham van der Hulst" hadden gezeten.
<Waar slaat dit op man, je zou toch een mop neerzetten?>
… Jawel, ik mag toch wel even vertellen dat hij me tientallen moppen stuurt, ook in beeld? En deze is dus van hem afkomstig. …
<Oké, doe nou die mop dan maar eens eindelijk.>
… Komt ‘ie. Geniet ervan. …
 
Een knappe blondine reed in haar auto door een verlaten gebied toen de brandstof opraakte. Een Indiaan op een paard kwam langsrijden en vroeg of hij haar een lift kon geven naar het eerstvolgende dorp. De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard en weg reden ze.

De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen. Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nogmaals een luide kreet en reed weg.
"Mevrouw, wat hebt u met die Indiaan gedáán, dat hij zo opgewonden is", vroeg de pompbediende. "Niets", zei de blonde vrouw, "ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen, en hield me vast aan de zadelknop."
"Mevrouw…" zei de pompbediende, "Indianen rijden altijd zonder zadel…"
 
Whoeoeoeoeháááá, ik zei toch dat ‘ie wel kon? Bedankt Jo!
 
 

 

4 Reacties op “Galmende Kreten in de Verlaten Vallei

  1. HAHAHAAAAA!!!!!!,BRUUULLLLLLL,ik vind hem prachtig die mop!!!!.Ik wens je alvast een heel fijn weekend!!!(ondanks Londen,sorry),liefs,Caro.

  2. Dank je voor je nachtelijk bezoekje….some questions came in my mind…..hoeveel spaces dat deze lieve ziel heeft…..Het rieten bankje…en dit meisje met hondje(you will see)…hahahah…je laat me heerlijk werken…waarvoor dank….!Samen zittend op een bankje enkel licht wat er is……mmmmm..lijkt mij heerlijk…Dag mooi zieltje..tot…..!

  3. Deez\’ idd. leuk!LOLLL…Lache!Van je maten moet je ze hebben, hahahahahaha..Liefzzz en groetjesss!

  4. Woehahahhahaaaa *lacht weer es vrolijk mee* hijs weer fijn, Niek hahahahaaa…(indianen rijden zonder zadel) whahahha traaaaaaaaanen bulderen over mn wangen…Tja hij is echt leuk hoor…Ik ga em gauw verder vertellen, voor ik hem vergeet, groetjessss..ook aan je liefMarina