En dan ben ik even verbaasd

Ga er even van uit dat toen ik bijna 77 jaar geleden op de wereld kwam, telex er nog niet was, televisie, fax en e-mail al helemaal niet. We moesten het toen thuis nog doen met radiogeluid dat met gigantische antennespoelen uit de lucht was geplukt – met telefoon bij nog geen tiende procent van de nederlandse huizen – een telegram naar het postkantoor brengen, en dan kon je een man achter een seinsleutel zien tikken, bezig met misschien jouw bericht. In morseschrift, je weet wel: 
– noodsignaal sos = dedededádádádedede = punt punt punt streep streep streep punt punt punt
– a = tedá = punt streep,
– b = dádedede = streep punt punt punt.

Ik kijk zojuist in statistieken van mijn space, ik kom een zoekerij van goochel tegen, ik trek na wat dat deze keer is gevraagd, en dan zie ik dat de kantlijn naar rechts is verschoven, enfin kijk maar zelf.
Bij de foto’s staat het goochelstukje groot afgebeeld. Hier lukte het niet om een of andere reden, daar kom ik nog wel eens achter.

Ha! Ontdekking! Met een klik erop wordt ie ook groot (zei vannacht ook die zw . . . …. ahum, verkeerde site).

4 Reacties op “En dan ben ik even verbaasd

  1. niet eens even de moeitegenomen zijn space te vermelden… waar gaat het heen met de wereld:PEtty

  2. Wat nou volgt staat ook al op Etty\’s gastenboek. En om misverstanden te voorkomen ook op deze plek:Te gek. Bewaar jij je statistieken al maanden en kom je nu op iets terug van 3 maanden geleden? Nee toch? Ik ben toen inderdaad op je uitdagende space geweest. Toen en nu: je hebt een leuke manier om je popi-heid uit te breiden en ik trap er met dit gb-vullertje dus in. lolIk haal hier even mijn reactiestaartje aan:/Be Happy… – Groetjes van /niek1928/ – Gepubliceerd door niekertje – 27 juni 12:54 Waarom zo? Ik ben tikje allergisch voor voorgeschreven \’formules\’. Ik gaf mijn space aan met /niek1928/ ruim voordat ome Bill de uitgebreidere manier ging voor-doen, voor-schrijven, voor-invullen en noem maar op. Ja, toen kwam als extra dus: klik-sleep-schrap van de voorgekauwde url, dit doe ik met plezier om mezelf hulde te blijven brengen voor mijn eigenwijsheid, voor mijn weigeren om álle platgetreden paden te bewandelen. Misschien een geuzengennetje?En zo hou ik het. Tamelijk makkelijk te begrijpen, dacht ik zo.Opvallend: hierboven geen aanhef met je naam? En jij dan?Space lekker /niek1928/

  3. Zo wij komen even hier reageren! Best members/niek1928, wij hebben al de reactie\’s weg gehaald bij de weblog!!!!Wij heb in die des betreffende weblog mensen doorwezen naar het gastenboek! 1 en de zelfde persoon heeft onder die weblog 10 berichten geschreven! En ja die hebben wij dus verwijderd!!!!!!!!!! Aangezien wij iemand gediskwalificeerd hadden en in afwachting waren op een reactie van de andere partij die zichzelf beledigd voelde waren wij zelfs bereidt om het een dag langer door te laten lopen! Maar omdat er zoveel reactie\’s in het gastenboek van van bepaalde personen wel 5x dat kan U trouwens nazien in het gastenboek! Die wij trouwens niet hebben verwijderd en dat zijn wij ook niet verplan! Omdat eenvoudige reden JA HIER KOMT HET "WIJ LEVEN IN NEDERLAND" !!!!!! Wij wensen U een prettige dag verder members/niek1928! Ps wij zullen dit ook als reactie in ons gastenboek vermelden wat wij hier tegen U gezegd hebben!!!

  4. LICHTPUNTJE

    Hoii Niek, ook IK heb last van Google\’s praktijken!Ook ik vond mijn SPACES terug op zoekafd. van Google!Als je ook in je statistieken kijkt via je buttons hier bovenin…vind je de adres Url terug wanneer Google snuffelde in je SPACES…Raar dat ze niet eventjes vermelden of ze je sites mogen gebruiken, om dat op zoekfuncties neerzetten…BRUTAAL IS HET GOEDE WOORD ERVOOR!Liefzzz en kuzzz…