Niet voor blontjes misschien, ik dacht dat het hier wel kon!

Ik heb gezien dat er hier ter spese nogal eens grapjes komen over, maar grappig genoeg ook grapjes komen   v a n   blondgehaarde personen. Van een e-mail-vriendenstel ontving ik de volgende ‘grap’, veellicht is ‘ie al stokoud, zoniet: geniet.:

"Een blondje krijgt een ongeluk en haar auto zit daarna helemaal onder de deuken. De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage.

De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te trappen. Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de uitlaatpijp moet blazen, heel hard, en dat de deuken er zo automatisch uit zullen worden "geduwd".

Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt uit de wagen, gaat op haar knieen zitten en begint in de uitlaatpijp te blazen. Er gebeurt niets. Dus begint ze wat harder te blazen, maar nog altijd gebeurt er niets. Intussen komt haar vriendin, (ook een blondje), langs en vraagt: "Wat ben jij in hemelsnaam aan het doen?!"

Het eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de uitlaatpijp te blazen om zo alle deuken uit de wagen te krijgen. De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit:

Halloooooooo?!? Blond ofzo??? Zou je dan eerst niet de ramen dichtdoen??"

 

10 Reacties op “Niet voor blontjes misschien, ik dacht dat het hier wel kon!

  1. Flauw…hahahahahahhaa egwel Blondt, lollll

  2. Hai Loes,Dank voor je mô-commentaar, en je <flauwe> waardering , maar toch <lollll> voor het verhaaltje over twee blontjes.Nu sta ik voor een dilemma. Enerzijds vind ik het harstikke leuk en leerzaam om in spaces te rommelen, anderzijds staat me – onmiddellijk – een hoop werk te wachten. Ik ben gegrepen door een discussie in de groep spacesmsn waaraan een smak tikken te pas komt. Ik moet binnen een paar dagen een bezwaar bij de plaatselijke Belastingdienst zien te krijgen tegen de vaststelling van de Waardering Onroerende Zaken. Nu eerst even zonder de bezwaren zelf, maar voor de vorm om binnen de termijn te blijven die ze gesteld hebben. Nou zal ik mijn space dus in de steek moeten laten tot ik weer genoeg tijd en energie heb….. En er voor zorgen dat hier in huis geen Hoekse en Kabeljauwse twisten uitbreken over het voortdurend bemannen van de pc, die ook dikwijls bevrouwd wil worden háhá.Het liedje springt in mijn oren: A working-class hero ….Keep spacin\’ (saai hoor zo zonder emoticonnetjes) /niek1928/

  3. LICHTPUNTJE

    ja oke ikk snappe… maar vindt wel tijd voor je ontspanningen, doe kalm aan en tot \’tikkies\’, laat af en toe hier in dit gedeelte weten dat het nog goed gaat met je…kalm aan hé doeggies!

  4. aaaaaaaaaah niek!Wat lees ik nou…..*snik* Je gaat ons toch niet verlaten he…alhoewel ik begrip en respect heb voor je keuze…Tja adnere dingen moeten ook gebeuren, maar net wat loesje zegt: Wel tijd maken voor ontspanning! en kom af ent oe ff tikken hoe het met je gaat enzo…laat de link wel staan op mn spacie….we blijven spacen in de tussentijd en tot ziensss!!! Groet aan je lief!KusMarina

  5. Nee nee nee, ik verlaat jullie noo (tsjees, ik heb me voorgenomen nooit nooit te zeggen/schrijven/dromen, dus:) ik verlaat jullie niet. Jullie en de anderen in Spaceland trekken verslavend aan me.Plezierig weekeinde en keep spacin\’Groetjesssssssssssssss /niek1928/

  6. |GELUKKIG pffffffieuw whahahhahaa schrok al! ben blij dat je blijft hoor! heb ook nog wel een blonT moppie….*tis wel een schuine** vraag: hoe kun je een blindje een gebroken neus bezorgen zonder dat je haar een knal geeft?*antwoord: je lul onder een glazen tafel tevoorschijn halen en zeggen: pijpen kreng!ahummmmmmmm weer genoeg voor vandaag…we blijven spacen! groet voor je lief!Marina

  7. blindje is dusss blOndje ….hoezo ik is blonT whahahhahahahaaaaa

  8. Hi MarinaToch blijf ik zeggen: A sexy mind is a joy forever.Blijf spesen /niek 1928/

  9. Ik blijf het gewoon een goeie vinden!:-)

  10. ♥Edi-1966♥

    Hoi hoi Niek,Ik vind deze mop echt lachen, dus ik heb deze mop maar mee genomen naar mijn eigen space en uiteraard heb ik de link van jou space erbij gezet…. Ik hoop dat je dit niet erg vind!Groetjuhs Edi..