8 Reacties op “

  1. en Mô….

  2. Mô watte? Niek sprakeloos aan \’t worden? Niek al moe van al die belasting-papperassies? Is er geen senior-kluppie in je buurt om je te helpen bij het invullen van je belasting-papperassies? Groetjes Niek… tot gauw weer!

  3. Nou Faith, dank voor je echo, maar jij ploft me er wel helemaal uit op die manier heh. Ik had een piepklein gevoel van schaamte toen ik op de klok keek: vijf over half een. In de middag nota bene, 12:36 PM…! En dan komt jouw reactie nog verderop in de middag, oké begripvol, eveneens met mô, je begreep natuurlijk dat dit kort is voor "Goede mòòòòòòòòrgen".Amaai, (oei mag niet van groene boekje zie iik net). Wel, ik snap eventjes niet hoe je een tijdvermelding bij je comment hebt: 10:55 PM. Was het al avond dan? Dan heel erg veel dank voor je echo.De andere feiten. Jesssss, op de valreep, na het lichten van de laatste brievenbus in het centrum heb ik mijn paperulieren aan een man kunnen geven die net op het punt stond om een karrevracht naar de trein te brengen. Trouwhartig ingevulde datum 30 maart natuurlijk. Thuisgekomen: feestmaal van buiten de deur, spareribs voor mijn lieve en kleingemaakte sateh voor mij, alles met toebehoren. Voor mij echt weer feest dat al mijn opvoersels (die ik echt niet aan

  4. een senior-kluppie * 1] laat zien, Loes!) op de goeie plek zijn neergezet. Toen ik de simpele aangifte van mij klaar had ben ik even naar de liefste toegegaan om te juichen. Zoiets kan ik me van vorige jaren niet herinneren, maar het moment was goed om te juichen, en dus deed ik het. Volgens mij hebben enkele spacers goeie invloed op me dat ik dat zo maar ineens kan. Jullie: dank!* 1] Wij hebben heel maffe dingen op te voeren, hoezen voor bank en stoelen, een aantal honderden liters flessenwater, en ook een flink aantal kleine postjes – die toch ook aantellen. Als ik dat in een wijkgroepje laat zien worden ze niet goed. Dan komt er ook nog de (weinig bekende) mogelijkheid om de belasting die i k zou moeten betalen weg te strepen door een deel van de bijzondere uitgaven naar mij te sluizen, heel voordelig voor ons. Véééél te ingewikkeld voor oude baasjes (inclusief mij, maar ik ben een fanatiekeling, download Berekeningsformulier van 4 bladzijden uit Den Haag en meer en douw door).Groet /niek1928/

  5. Perfect Niek! Ben ook blij voor je… nu weer tijd om spaces te bezoeken? Ik heb je gemist joh! Welcome back… je tikmaatjuh

  6. whahah..ach wat is tijd….groetjesssssssssssen een prettig week-end!

  7. Mô,vroeg hè?Tijd is er altijd, maar voor mij is de tijd weer op.Plezier in het weekeindeGroet /niek1928/

  8. uche