Kipling? East is East and West is West

   Dank je Bill G.

Zojuist buitengewoon genoten van een blog
waarin de teksten wel zo direct mijn hart in gingen
dat ik – nee, het is niet op deze manier even te omschrijven.
Helemaal van Singapore.

Dus Bill, ik vind het prachtig dat je deze ‘ruimtes’ voor ons maakte:
Oost is Oost en West is West, en de twee ontmoeten elkaar. Toch!
Keep on spacing friends, /niek1928/ 

P.S.
Geen rozen zonder doornen: Waarom loopt mijn MSN Messenger in de soep? Hè?

p.s.
Sing along folks:
Far away places with strange sounding names,
Far away over the seas . . . . . . . . . . . . . .
  !

 

[They call me a dreamer, well maybe I am] /Niek

5 Reacties op “Kipling? East is East and West is West

  1. mooi gesproken NIEK, klasse…je vroeg om mijn anders space-link, zal je ze alle 2 geven:http://spaces.msn.com/members/ridbecbar/http://spaces.msn.com/members/mynmuisenikkuh/als je ook van Natuur-foto\’s hou, kijk ook eens op mijn foto-site:http://groups.msn.com/Lodaloepiegroetjes…Loes.

  2. Hoi Niek,Tnx voor je berichtje in mn gastenboek…en idd tis een hele mooie foto…en zal ik es iets zeggen? We hadden precies hetzelfde idee…toen we in augustus thuis zijn gekomen van de vakantie hebben we inderdaad die foto vergroot en voor alle opa\’s en oma\’s een exemplaar afgedrukt. En het is echt prachtig geworden!…Weet je?..daar vroegen ze er geld voor om zo op de foto te komen en wij hebben het stiekum zelf gedaan…sssst slim he! groetjessss en space ze!

  3. Hallo,Loes: dank je, zal doen.Marina: Zo is het. Smaken verschillen en soms ook niet.Blijf in de ruimte! – groet – /niek1928/mm, mm, mm, ik geloof dat het toch tijd wordt voor een gastenboek. <<O ja goede man?>>Als ik maar tijd had.<<Tijd zat man, mik op eind april of zo?>>Wie weet.

  4. hahahahahaha die Niek,…weetje… alles is gratis joh!telefoonkosten zitten er niet bij,enne…vrije tijd toch zat?(anders krijg je toch maar last van "Hang-Ouderen")lollllllllllllllllllgr. v. Loes.

  5. Vrije tijd Loes?Je moest eens weten wat ik mezelf aandoe met deze nieuwe denkelijk tijdelijke Spaces-verslaving. Hopelijk ebt het een beetje af bij me. <<Dat heeft u toch zelf in de hand goede man?>> Ja hoor Vraagalletje <<Dus niet!>> Vraagal, jij begrijpt het/me.Spaces vooral, andere forums en nieuwsbronnen in mindere mate, hebben het roer van dit traag reagerende mammoetschip "Niek" tijdelijk overgenomen. In hoge vaart…., en als ik het roer om gooi zal het even duren voordat ik op andere koers lig. Ik snik niet zo gauw van deze zaken, daarnaast heb ik wél beetje de pest in dat ik niet aan andere dingen toekom, op deze manier, en voel dan toch de snikaanloopjes. Ken je dat? Nou het loopt wel los. Het leven gaat door!Hangoudere van de straat? Zal je gedacht zijn. Ik ben uit solidariteit met getroffenen van nieuw regeringshuurbeleid, ook uit eigen belang, afgelopen anderhalve maand al drie keer opgedraven voor demonstraties "Stop Afbraak Sociale Huurwoningen" en "Stop Dekker" in Amsterdam + Haag.