MIDDEN OOSTEN MAN

Keek ik vannacht naar upgedate spaces kwam ik een leuke tegen van een Syrische dokter [of doctor, kan ook.]

Zo lekker relaxt met familiefoto’s, daarbij ook de goede man voetballend bij een paar bomen. Helaas zijn spraak was met al die krulletjes, niks van te maken. Ik kon me alleen op zijn profiel storten….  Ik heb een zwaar vermoeden dat zijn kinderen hebben gezegd: Pa: Space, en gauw (grapje!).

Ik steel tijd. Bwgrgr.

3 Reacties op “MIDDEN OOSTEN MAN

  1. hallo Niek,ik heb vannacht je webloggies gelezen (ja,ik ben ook een nachttypmiep), in mijn spaces ben ik dan errug drukkies en stoei ook met probleempies, wij horen immers bij de SENIOREN, met jouw 77 jaar vindt ik: PETJE AF! ik kijk ook rond in andermans zijn/haar spaces…,je doet daar leuke ideen van op!schaam je niet dat ook te doen, daar ZIJN spaces ook voor! of je nu een naam achterlaat of niet, dat ligt aan je zelf…als je zin hebt mag je mijn -log link- van de spaces straks toevoegen, (als je hiervoor een lijst maakt)kom ondertussen wanneer je wilt bij mijn spaces loere…je bent welkom!mijn profielnaam is genoemd: Nessa Nólatári (elfennaam)mijn msn nickname is genoemd: Lodaloepiemijn echte naam is Loes.

  2. Ha TypLoes.Ik reageer nog, ik heb weer tijd gestolen om een nieuw stukkie te maken. Ik zag in de ujpgedate spaces een naam met \’dna\’ er in. En toen barstte ik los met dingen die vandaag in het nieuws zijn en verbanden met vroegere gebeurtenissen. Dat kostte me weer meer tijd dan ik beschikbaar heb.Keep on spacing Loes. Je hoort nog van me!Groet /niek1928/

  3. Hi typloes, heel bezige bij. Zojuist een reactie en wat vragen getikt op je space. Ik geloof dat ik een logboek moet gaan bijhouden van de contacten hier en op andervrouws/andermans space! Ik grijp naar mijn hoofd, vingers in te lange haren: teveel, teveel! Groet – /niek1928/