Testing 1 2 3 4 5

Meer niet.

Totdat ik bij iemand zag dat je ook een item kan updaten.

Nou dit is dus een update

Es zien wat er van terechtkomt.

Aha!

En komt ie op dezelfde plek terug met de oude datum.

Eéééééh, dat was alles.

6 Reacties op “Testing 1 2 3 4 5

  1. 1..2..3..4..5We leven al in een paradijs!

  2. Dag,Ff een brutaal vraagje…{…vragen mag altijd, antwoorden is nooit verplicht…} Slaapt u wel snachts?…Kreeg de tijden in het oog van de geplaatste berichtjes (weer wat geleerd trouwens hihi)..M.Vr.Gr.Marina

  3. Hi Marina,Leuk dat u [als u uut, u ik ook; als je jijt jij ik] deze bezorgdheid met me deelt. Ja, ik ben ook bezorgd, kan me niet goed los maken van allerlei gewerk op de pc. Tussendoor dan even op space of group of club kijken is dan weer ontspannend. Daarnaast toch: te lang te laat. Mijn liefste, Marjo, heeft er wel wat mee leren leven.Slaaptijden die gewoon zijn voor mij: ruwweg 2 tot 9 – 9.30. Niet gek toch?Dus u heeft ook de statistieken gevonden? Tsja, ik zie daar spaceverbindingen op die ik ook wel doe. Ik haal een interessant klinkende naam uit "bijgewerkte lijsten", of een idem naam uit een weblog die ik bekijk; die verbindingen zijn dan weer te zien op de spaces van die anderen. Zo zie ik heel wat indelingsmanieren en verwerking van lijstinhouden, ook en vooral inhouden die me interesseren. Zeker niet te vergeten exotische foto\’s van bijvoorbeeld straatleven in China. En zo komen kersverse beginners natuurlijk ook wel eens bij mij neuzen.Het is weer bijna bedtijd voor me, dag / Niek.

  4. Tja ben wel medespacer, maar we blijven "gewoon" mensen he…dus idd de bezorgdheid wordt dan ook gedeeld…Zo heeft ieder zijn eigen gewoontes…en dus ook slaapgewoontes…en u…eh sorry zal jijen:P…jij ook. Nouja, ben allang blij dat het me jou als persoon te maken heeft en dus niet met {slaap}stoornissen of iets dergelijks … Gelukkig heeft je geliefde zich erbij neergelegd hahahahaa;)…En ik heb ook de statistieken gevonden…vind ik wel ff interressant om te bekijken en om op die manier ook wat contact op te doen met de mensen die mijn space ook bezoeken….zal ik je space trouwens toevoegen aan de mijne? op die manier blijven we van mekaar op de hoogte en kunnen we andere spacers naar elkaar doorlinken…vind ik wat makkelijker dan telkens in de geschiedenis te snuffelen naar niek hahahahahaaa….voeg je toe en als je het niet goed vind lees ik het wel…Veel spaceplezier nog en een groet naar Marjo

  5. Halliolio,De linkerij, ik heb nog ruim voldoende ruimte om daar iets over te leren, zal wel gaandeweg lukken.***Toevoegen prima.***quote-wel wat mee leren leven-unquote. Met een tikje nadruk op "wat".Keep on spacing / groet / Niek

  6. Goedemorgen,Aha tis duidelijk hoor…..niet bij neergelegd, maar WAT mee leren leven….ok;)Heb verder niks te melden, wou je ff zeggen dat je space mooi opgeleukt is…andere indeling…jaja t word wel wat….Groetjesss een mede ruimteluller