Veel te druk voor space

 De Nederlandse Woonbond en SASH Stop Afbraak Sociale Huurwoningen pakken deze dagen gewoon meer aandacht. Ik geef daar iets te veel aan toe, geloof ik. Donderdag, gisteren dus, ging ik zelfs mee met een bus om in Den Haag aan een demo mee te doen van Stop Dekker. Sneeuw, lopen in zout/sneeuw/pap. En in een nog koudere dubbeldekkerbus terug. Brrrrrr

Ik zou natuurlijk mijn blog als agenda kunnen gebruiken, dan kom ik er tenminste automatisch op. Nee, dat doe ik niet. Dan zou ik teveel bloot geven dat ik een enorme chaoot ben. Een klein beetje laten merken doe ik al door mijn maffe lijstjes, dat is wel genoeg.

Zou de een of andere zoekmachine ook in onze spaces naar woordjes zoeken? Bij zoeken naar allerlei dingen zie ik af en toe ook items die uit een weblog komen. Ik ben benieuwd…. / Niek

2 Reacties op “Veel te druk voor space

  1. Waar kan je ook alweer niet in wonen?

  2. Het antwoord is: "in geloel".Dahag – /niek1928/