Grote foto? Waar blijftie dan?

Moet ik nou weer een paar zandkorreltjes van Windows of Symantec op pad sturen om een wissel om te zetten! Grrrr.

groetjes / Niek

5 Reacties op “Grote foto? Waar blijftie dan?

  1. auwe bal

  2. Een tip is welkomer, nou moet ik zelf alle hulpverhaaltjes lezen, weet jij het? Kom op dan

  3. Blijf je nou? Werk je je spaces nooit \’s bij? / Niek

  4. auwe bal? hihi schrijf je dat niet een beetje verkeerd? Flauw he..Niek trek je er geen fluit van aan,sommige onder ons vervelens zich denk ik.groetjes Vera

  5. Nou, Vera, hoi, het raakt me wel een heel klein beetje. Daar komt dan bij dat ik een bekeerderig type ben (ja, echt abbu!, als je dit ook leest), dat open wil staan voor discussie. De manier is misschien niet zo slim. Mijn naasten zeggen dat ik best vaak \’bot\’ ben. Ach, weet je wat het is – ik doe gewoon mijn ding op mijn manier. Op eigen wijze. Ik eigenwijs? Hoe kom je op het idee zelfs? Dan ken je me niet zoals ik mezelf ook niet zo ken.Groet / Niek