Voorbeeld van Mijn Space zorgt voor de volle laag van iteminhouden

Zoals de titel zegt. Een klik erop zorgt daarvoor.

En dan kan op dezelfde plaats "Aanpassen" aangeklikt worden, dan komen er alleen titels van items.
          Volgens mij moet dit anders kunnen, soms zie ik de iteminhouden meteen, dan weer niet. Er is vast iets aan te regelen, komt tijd komt raad.

Geblow leidt tot weblog – maar niet altijd. Weblog tot geblow? Wacht maar af / Niek

 

2 Reacties op “Voorbeeld van Mijn Space zorgt voor de volle laag van iteminhouden

  1. Hallo Niek,Bedankt voor je..mag ik je zeggen? berichtje op mijn weblog vandaag :)De pc loopt inderdaad nog als een trein maar ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd ,dat ie er elk moment mee kan ophouden.Prachtige klaproos foto heb je daar trouwens,dat zijn mijn lievelingsbloemen,nou succes met je space en misschien tot een volgend bezoekje? :)groetjes Vera

  2. Ha Vera, Duts, tutoyeer gerust, oftewel, zeg maar jij. Ik leer een hoop van andermans/andervrouws spaceindelingen. Ik hoop dat dit niet te indringerig is geweest. Toevallig is mijn jongste dochter (27) helemaal knettergek van klaprozen, haar huis is echt overal bezaaid met oud schilderij met klaprozenveld waarin een vrouw en kind lopen, een verjaarskalender (13 bladen) die mijn vrouw maakte, allerlei kleine dingetjes met of vanuit klaproos, gedroogde klaproos die ze op schoolreisje in Vogezen van leraar kreeg op haar verjaardag, en dit was maar een greep. Ik krijg nog geen reacties, die van jou is de eerste, ik ben nog echt aan het experimenteren. Ik gebruik "Lijsten" voor allerlei dingen die ik anders vergeet, haha. Even op hout kloppen, zodat ik niets over je pc afroep: geluk ermee! Wie weet is het nu toch helemaal in orde gemaakt. Plezier + succes, en inderdaad, je weet maar nooit, misschien spacen we nog eens. (Oei, als dat in engels/vs/gb maar netjes is. Groet / Niek