Er kan nog mééééééééééééér

Goeiedag,

Niet echt van ik wens je een goeie dag, meer een kreet van verbazing hoe uitgebreid ik mijn space zou kunnen maken:

Boekenlijst
Profiel
Sneak Preview
Games
Webloglijst
Fotoalbum
Interesting Things
Foute Marine Site
Shirts
Gastenboek
Sneak Lijst
Coole Movie Trailers
Movie Sites
   en dat is dan nog maar bij een persoon.

Ik had een paar dagen geleden gezien dat ik ook een Gastenboek zou kunnen maken, ik zag er tenminste een op andersmans space.
          Nu ik de lijst van hierboven heb gezien raak ik helemaal de kluts kwijt: waar haal ik zulke titels en lijsten vandaan? Dat is dus zoeken geblazen.
          Wéér gezien dat ik nog wat te leren heb. En benieuwd of mijn onthoofde postzegel hier of ergens anders verschijnt. Totheloochi

 

6 Reacties op “Er kan nog mééééééééééééér

  1. Een gastenboek kun je online aanmaken bij t-boek. je krijgt gegevens thuisgemaild en dan kun je een link naar het gastenboek plaatsen in een aangepaste lijst…En tja, je kunt inderdaad in die lijsten kwijt wat je maar wilt…

  2. Beste Claudia,
    1) Bedankt voor de aanwijzing.

    2) Ik had nog een mooie illustratie voor bij deze reactie gemaakt, maar die schijnt niet in reacties te kunnen komen. Dan maar omschrijven.

    Op mijn item
    "Grote foto? Waar blijftie dan?"
    Krijg ik:
    "auwe bal
    Gepubliceerd door xxxx xxxx – 23 februari 17.52"
    Ik heb de screendump (heet toch zo?) opgeslagen als
    "Voorzichtig mee omgaan, kostbaar porcelein.JPG",
    ik laat verdere conclusie maar achterwege. Ik verwacht zoiets niet, daarnaast zal ik er niet wakker van liggen, – c\’est la vie hein!

    3) Inderdaad, ik heb bijna je hele space doorgenomen, goede voorspelling van je in Kijkcijfertips nummer 7. En lekker divers wat ik bij je tegen kom.
    De reacties geven een lawine van informatie, dat merk ik ook wel. En een tijd die er in gaat zitten, ho.
    Van harte gegroet, je zit in goed werk. / Niek

  3. Dank je, vind ik erg leuk om te horen. Ik vind dat je erg goed bezig bent! En je gooit met termen waar ik dan weer geen kaas van heb gegeten. Als ik je ergens mee kan helpen, dan moet je het zeggen hoor!Groetjes,Claudia

  4. Dank Claudia,

    Gooien met termen? Klopt het dat je daarmee screendump bedoelt? Voor de rest ben ik me van geen kwaad bewust. Vertel!

    Ik ga in een woordenboek on line maar eens uitzoeken of de naam wel passend is voor:
    1. Klik op PrintScreen
    2. Via Start klik op Paint
    3. In Paint klik op Bewerken, en daarin op Plakken
    4. Dat is (maar ik weet het niet zeker, daarom mijn vraag) dan de screendump, die ook onder een bestandsnaam opgeslagen kan worden, gebruikelijk: *.JPG.

    Ik heb bewondering voor de manier waarop je alles hebt ingedeeld, echt "Verdeel en (be)heers". Dat heb je vast ergens geleerd, ik vind het een hele kunst, die mij nog niet is aangewaaid. Ik denk dat je een heel geordende boekenkast heb. [snif snif, nou ik niet].

    Vertel je me ajb welke niet-kaas-gegeten termen ik nog meer gebruikte? Ik kan er altijd beter van worden als ik geen woorden gebruik die misschien wel irritatie kunnen opwekken of meer passen in een discussiesite "Windows voor Senioren", haha.

    Groetjes / Niek

  5. hallo hallo..is je vinger nog groen….ik sta daar toch helemaal buiten…lol….misschien je weblogje een verfje gegeven…:) groetjessssssss

  6. JAJA HET IS WAT HE EEN EIGEN SPACE HAHAHAH…
    IK BEN OOK BEGINNENDE SPACER…EN HET IS FF UITZOEKEN IDD…
    MAAR MIJN TIP STAAT ER AL BIJ VAN t-BOEK…DAT IS HEEL MAKKELIJK WANT HET IS MIJ OOK GELUKT…

    KIJK OOK ES OP MIJN SPACE;)…EN ALS JE WILT..LAAT DAN OOK FF EEN BERICHTJE ACHTER IN MIJN GASTENBOEK…GEZELLIE!