O wat een harde werker, wat helpitems in paint gezet!

Juist – Dat dus – En nu maar gauw naar het ledikantje! / Niek (gaap)

 

Een Reactie op “O wat een harde werker, wat helpitems in paint gezet!

  1. Hallo Niek,Op de een of andere manier lukt het me ff niet om een bericht in je gastenboek te plaatsen….Geen nood hoor, het zal wel aan mij liggen…geval van tijdelijke onwetenheid ofzo hahahah…heb ik jammergenoeg wel vaker eventjes last van, maar gelukkig slaat mn hoofd niet helemaal op hol en weet ik nog wel hier een reactie te plaatsen (gekheid)…Ik heb je prachtige rozen op mn space geplaatst…heb gekopieerd vanuit je gastenboek en toen heb ik ze ff in een vers watertje gezet op mn harde schijf…daarna in mn foto-album op de space…Het is allemaal gelukt en ze staan nog heel mooi, heb ze intussen ook al met aardig wat mensen mogen delen, Tja heb de mening dat iets moois nog mooier word als je het mag delen met anderen….dus Bloemist, Bedankt hoor :PWat een leuk liedje is dat he…Ennnde wielen van de fiets van Piet van Pa, zijn zojuist gepasseerd lalallalaaa…heb de karaoke versie op mijn space staan, dus als jullie es lekker willen feesten, zingen en lachen…wees welkom hahahahaIk ga er eerst weer vandoor, voornu de groetjes en tot spaceMarina