START: Onder de tab Weblog klikken op ‘Weblog item”

Tenminste als ik ingelogd ben, geloof ik.

En als ik eenmaal in dit scherm ‘Weblogitem bewerken’ zit, dan blijkt hier een venster te zijn waarin ik kan gaan dagboeken of zo. En vooral niet op ‘Vorige" klikken om even te kijken wat ik ook alweer had aangeklikt onder tab ‘Weblog’, want dan is alles wat ik getikt heb weer foetsie.
          En nu dan een heel verhaal waarom ik nog niet zoveel tijd besteedde aan Spaces? Nee dus.

Als ik even deze space kant op kom ga ik bij anderen kijken, wat zij er allemaal instoppen.
     [Want voorlopig snap ik er weinig van. Ik heb de aankondiging van MSN (Brussel, 2 dec
      2004) helemaal uitgeprint en gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik
      waarschijnlijk in ‘Help" meer te weten zal komen over deze blogmogelijkheden.]
          Als ik er een interessant vind vanwege de vulling, dan maak ik er maar een favoriet van tot ik er op uit gekeken ben. Ik zou wel eens willen weten of er een soort ledenlijst is. Kan haast niet, teveel, en wat moet er in alle kolommen komen te staan? Daarom kijk ik maar in de adressen die ik ooit eerder heb bekeken, dat gaat niet zo moeilijk: ALS IK IN DE ADRESBALK ZOVER BEN DAT IK MEMBERS HEB GETIKT KOMEN ZE ALS EEN LANGE LIJST TEVOORSCHIJN ONDER DE ADRESBALK. Dus dan komen in die lijst de namen voor die ik bij "nieuwe" en "aangepaste" ben wezen bekijken.
          Ook dat gaat natuurlijk veel te veel tijd in beslag nemen nu, dus ik stop maar weer. Vroeger schreef ik dan ook nog: "Dag dagboek". Nu ook maar? Ach nee, dat zou vervelend worden. / Niek 

Reacties zijn gesloten.